Ønsker du Jorid Jagtøyen som ordfører i Melhus de neste 4 årene? Ja, da må du stemme på Senterpartiet.

I mars 2015 var Sp-leder Trygve Slagsvold Vedum med på innspilling av valgkampvideoene i Melhus. De syv videoene i serien «Grønn Sofa Tour» #grønnsofatour. Den første hadde premiere 18 mai. Resten kommer utover frem til valgdagen 14. september. Kampanjens midpunkt – den grønne sofaen var helt gratis og ble for øvrig funnet av valgkampleder Fritz Arne Haugen på Finn.no.

Senterpartileder Trygve Slagsvold Vedum spiller Fredrik Skavlan i valgkampvideoene, og innslagene avsluttes med at han kaster notatene. Sju ulike steder rundt om i Melhus er filmet og redigert i samarbeid med kommunikasjonsbedriften Dynamis Design på Melhus og ungdommer fra ungdomsbedriften DiDone UB.

Følg vår elleville valgkamp ‘The Grønn Sofa Tour’

Jorid-Jagtøyen

– Vi har filmet det vi er stolt over, og forteller hva vi ønsker å gjøre videre.

Jorid Jagtøyen

valg-logo

Valgdagen for kommunestyre- og fylkestingsvalget 2015 er mandag 14. september 2015. Du kan også forhåndsstemme fra 1. juli til og med 11. september.

– Dette var kjempegøy. Her har vi masse humor, og så er det samtidig et budskap som ligger bak. Det er kjempelurt å bruke nye virkemidler, og dette er en fin måte også å nå ungdommene på!

Partileder Trygve Slagsvold Vedum

Resten av valgkampopplegget er topp hemmelig inntil videre. Følg med på denne siden, på YouTube og på Facebook siden vår.

Bli medlem

Ditt medlemskap i Senterpartiet vil gjøre oss sterkere og bedre rustet til å oppnå gjennomslag for våre politiske mål og tiltak for et bedre samfunn, lokalt, nasjonalt, og internasjonalt. Som medlem i Senterpartiet får du muligheten til å være med å utforme morgendagens politikk. Les mer på senterpartiet.no/melhus.